8 Aralık 2012 Cumartesi

BALKABAĞI !

yeni bir yıla girecektik.....çocuğun doğum günü de eş zamanlı....ben evimizin eş başkanı olarak gidip alışveriş yaptım....özellikle balkabağını kestirmedim....bıçağı pis görüp ben keserim dedim....o zamanlar ben temizlik hastalığı mevcut....şimdi çok şükür geçti...neyse....aldıklarımı yerleştirdim.....masanın başına oturdum...aldım kabağımı ve tabaklarımı hazırlık yapmaya başladım......kabağın kabuğu inanılmaz sert.....hiçbir bıçak kesmedi ama kabak
yamuk yumuk bir hal aldı.....kızmaya başlıyorum....yani bu kadar sert olunur mu? allah'ım biraz yumuşak yaratsaydın şunu ! sonrası nasıl oldu bilmiyorum, bıçak baş parmağımın kemiğine dayandı.....bir kan akıyor ama nasıl !  evde bir çocuk bir ben....beni kan tutar bilirim ! kendimi oturduğum yerden sürünerek kapıya kadar getirdim..."komşunun zilini çal,çağır" dedim....komşu kapıdan baktı, konuşamadım......parmağımı havaya kaldırıp kendimi bıraktım.......inanılmaz bir bulantı....kanı gördükçe böğürmeler.....dizlerinin bağının çözülmesi......kendinden kayar gibisin.....zordu yani, tatlım... eski bir yaşantının biliçaltında depoladığı ve bir nöronlara  yüklediği anının içini boşalttım.........iyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder