6 Aralık 2012 Perşembe

köy okulunda çalışırken,o gün kandildi...çocuklar sevinsin diye kurabiye yaptım.....süsledim.....bir iki öğrencim geldi, aldı, teşekkür edip gitti.....duyanlar geldi.....ben en sevimli halimle,şirinlikler yaparak ikram ediyorum.......öğrenciler iyice azalınca arka odadan birşey almaya gittim....keşke gitmeseydim.......iki erkek öğrencim geliyor.....biri diğerine diyor ki;
-öğretmen tatlı yapmış...hiç güzel değil....ama üstünde kocaman ceviz var....tatlının güzel olmadığını öğretmene söyleme.....
dondum kaldım...canım sıkıldı....içimden onlara tatlı vermek gelmedi.....ama kapıyı çalıyorlardı.....
ve ben bile bile tatlı verdim.........
tatlı yapmayı öğrendim, bu kez de ailem şişmanlıyoruz diye ağızlarına koymuyor......
------kimseyi memnun edemiyorsun yani--------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder