7 Aralık 2012 Cuma

tepedeki soba....

yine güzel ülkemin bir köyünde öğretmenlik yaparken,üç kız öğretmeniz...diğer lojmanda müdürle ailesi kalırken bir diğer lojmanda iki kız arkadaşımız kalıyor....

biz bu lojmana biraz tartışmalı geldiğimiz için, diğerlerine kızgındık......kış üşüyorduk....kömür almamıza, köylüler yardım etti....soba işi kolaydı....

kömürleri yerleştirdikten sonra sobamızıda kuralım istdik....kurduk.....borular çıkış deliğine yetişmiyordu....dedim okuldan sıragetirelim.....eeee zaten masanın üzerindeydi soba.....lojman çok eskiydi....tavanda çok yüksek......

bir masa bir sıranın üzerine kurduk....yaktık sobayı........oturarak ısınmak mümkün olmuyor, ayakta ısınmaya çalışıyoruz....ama mantığımız şuydu; ısınan hava yükselir, baktı gidecek yer yok geri döner gelir, aşağıya.....

sonra müdür gördü sobayı.....gülmekten öldü....diğerlerinede anlatmış, onlarda görmee geldi.....böylece uzlaşmış olduk....

orada soba yakmayı öğrenemedim....sonra da......antalyalı soba yakardı, zonguldaklı yemek yapardı ben de iyi bulaşık yıkardım !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder